Blev inte som planerat

Igår blev det inte som planerat för emma var trött så jag träffade inte henne utan jag åkte till stan och titta på night cup :)
Träffade väldigt många där som jag kände :) Fick höra det av Tina med, "måste du känna alla" sa hon till mig, och så fort jag hälsade på en kille som hon tykte såg bra ut så frågade hon hur jag kände honom :P hahah .. ... :D
Sen så såg jag min blivande man ;) hahah .... Tina you know ! ;) haha
Fast jag har två blivande män enligt Tina, bara hon får sin tröja får jag honom ;p haha...
Riktigt kul och flummig kväll :)
Sen kom där ju brandmän ;) Det är aldrig fel :) haha .... :D
Satt och tittade med Fredde och Tina senare så satt vi oss vid Sofi och Frida.
Sen kom jag inte hem förrän vid kvart över ett, halv två eller något. Daniel (Sofi´s pojkvän) kom och hämta oss så körde han hem frida först sen mig och sen körde de hem till Sofi då :) Tack för skjutsen ! :D
När jag kom hem så satt pappa uppe så satt vi och snacka lite :)
Sen var det en dejt med kudden som gällde :)

Idag har jag inte planerat något heller men det är väl bäst så för man vet ju aldrig hur det blir. Förrutom att min gammelfarfar blir 95 idag!!  Grattis till honom :) Tänk levt i 95 år, de e ett bra tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0