den med.... :/

i går så var jag först i skolan sen stack jag och intervjua till mitt projektarbete och sen var det tillbaka till skolan och där fick man hjälpa Walle med lite saker. Sen så stack jag till sjukgymnasten och skulle kolla min axel och rehabträna knäet.
Fick reda på att de ska skicka ett brev till Ängelholm för att en orotped eller någo doktor ska kolla på den för det såg absolut inte bra ut. Så nu har jag ett gummiband som jag tränar min axel med och jag berättar inte hur det känns. :P Men kan ju säga så att Emma vet ;) :p haha...
Sen i går smsade jag med Emma lite på kvällen och då fick för sig att jag ska bjuda henne på bio på fredag för jag har så många biobiljetter jag fått av skolan från olika saker. :p så vi får väl se.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0