Det var ett tag sedan!

Har inte skrivit på ett tag, men jag har ju inte haft tid och har inte suttit vid datorn så de hade varit lite svårt att skriva men nu kommer lite snabbt vad som har hänt sedan i måndags.
Tisdag så hade vi nationella prov i svenska och det gikc väl bra fick Vg så.. :)
Sen i onsdags så gick jag upp tidigt för att  ta tåget mot lund 7.14 och sen vidare mot växjö :) Jag och mamma skulle åka och kolla på universitetet och ställa några frågor hos en syo där :) Resan upp ditt var lite drygt att sitta på tåg sen skulle vi ta bussen till universitetsområdet, vi var som två yra höner för vi visste inte var vi skulle gå när vi hoppat av bussen :P Men vi hittade tillslut :)
Sen när vi åkte hem så pratade jag med Emma så det slutade med att jag skulle hoppa av i Kävlinge och träffa henne, så jag  gick hem till henne och sen cyklade vi till hennes jobb och jag hjälpte till kände mig faktiskt duktig. sen så kom hennes kusin tror jag det var som skulle vaxa hennes ben, ganska roligt att se på. Som hon kved ;) haha .. :)
Sen i tordes så blev det att man hade lektion om Demens inför klassen och det gick jätte bra :) Sen så åkte jag hem och tog det lugnt och sen blev det träning med det blev inte så mycket för knäet palla inte :/ Hatar när det inte funkar ! Vill träna som vanligt !
Sen så när jag kom hem så planerade jag, emma, johanna, sofie och malin vår fredag tillsammans :) Vi ska ut och äta i Malmö sen så blir det kanske kareoki (vet inte hur det stavas) bar :)

Idag så var det en massa luciaövning både på teckenspråk och sång. :) Sen ringde jobb så nu sitter jag här och ska jobba till 5 och kom på att jag inte hade någon lunch och så får jag inte tag på pappa och så nu har mamma fixat det :D Det är bra att ha föräldrar ibland :)
Så snart kommer nog min kebablunch :) haha :)
Sen ikväll kommer Emma först hem till mig och sen gör vi ved oss inför kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0