Hatar att ha ont i magen!

Jag hatar att ha ont i magen!
Sov inte på hela natten för den j*vla magen klabbade och jag vet inte vad det var som var felet!
Men sen kommer mamma med alla svar ju, och då säger hon att det var för att jag bara hade ätit en bulle och mc donalds.
När jag inte kunde sova och varit vaken till vid 5 tiden så gick jag ner till mamma för då pallade jag inte längre. Skit jobbigt var det. Det var inte lite ont heller utan sådär emellan åt som någon slog mig i magen eller något.
men när jag var nere hos mamma så sa hon ta lite mjölk eller fil. Sen ändra hon sig till att fil var bäst så 5 halv 6 tiden satt jag och drack fil i köket i mörkret. Och tänkte bara på om jag skulle få sova några timmar för jag var riktigt trött men det gick inte att sova eftersom min mage inte gav sig.
men jag somnade vid halv 6 och vaknade vid halv 12 :/ Så det blev inte så mycket sömn, så jag gick ner och åt lite sen nu sitter jag här och skriver och min mage var normal innan men jag vet inte nu .... :p men bara hoppas på att jag inte tänker på det så känns det inte heller. :)
Nej, nu ska jag sluta klaga!
Jag kan berätta lite om igår, på morgonen tvingade min bror mig att äta då, jag ville inte för att min hals var helt tjock eller vad man ska säga typ så den är när man är förkyld, för annars skulle han inte hjälpa mig sen och det han skulle hjälpa mig med visste jag inte ett piss om så jag behövde hjälpen kan man säga. Sen så satt vi i min säng och surfa lite på våra datorer och sen så skrev emma och frågade om jag ville hänga med till Center Syd så det blev så fick skjuts dit av mamma och gick där med henne ett tag innan emma kom. Sen så gick vi rundor lite och jag fyndade lite tröjor :) alltid bra att ha :) Sen åkte vi hem till Emma och snackade lite med hennes föräldrar och Liam :) sen kollade vi på film :) Fast vi hann inte se hela för jag skulle ta tåget vid 8 för vi båda var riktigt trötta. :/
Sen när jag kom hem så tittade jag klart på filmen för jag fick den med mig. :p sen kollade jag på en till film . P.S I love you. Riktigt bra tyckte jag, den rekommendras om man gillar kärleksfilmer :):)

Nej, nu har jag inte så mycket mer att skriva så jag slutar för tillfället,  för jag vet inte mer vad jag ska skriva. :p
men ha de så länge ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0