Imorgon är det julafton :)

Igår så var det ju sjukgymnasten som gällde och hon körde hårt för idag har jag träningsvärk ! :/
Efter sjukgymnasten igår så åkte jag hem och städade mitt tvrum och sovrum. Segt men lite förändring blev det :) Tog bort den gamla datorn och lite så :) Så nu ser det bättre ut på rummet. Tråkigt bara att Emma inte kan komma till mig utan jag måste åka till henne. För då hade hon fått ge mig ett råd eller rättare sagt svar på en fråga. :p

Idag är det lillejulafton och idag blir det en mysig uppesittarkväll med familjen ! Traditioner ändrar man inte på ;)
Snart ska jag åka till Emma en vända och "visa" henne en sak :) ;) Lite hemlighetsfull är jag allt ;)
Sen så blir det att åka hem igen och ta det lugnt och förbredda inför ikväll och imorgon! :)
Det känns inte som jul :/ jag vet det låter konstigtmen det är så jag känner det, och det är en sak som jag saknar är snön, lite tråkig jul att det inte är snö men egentligen hur ofta har vi det här nere ?!
Jajaj , jag överlever :) Nu ska jag göra ved mig och sen gå mot tåget för att åka till Emma :):):):) Hon kommer att bli glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0