Julavslutning

Idag var det julavslutning i skolan :) Skönt med lov :) och det är verkligen efterlängtat !
Efter avslutningen så ringde mamma och bad mig att åka och handla till gammelfarmor och gammelfarfar :)
Men som vanligt när man kommer dit ska de pressa i mig en massa mat och kakor ! Man är inte hungrig efter man varit där :p Efter all mat så gick jag och handlade sen så fick man diska ! Wiihooo.... :) så kul det är !
Sen stack jag inom centrum en snabb vända för att fixa mammas julklapp, sen så skynda ja mig till bussen.
Och vad som hände idag på skolavslutning med en lärare kan vi behålla för oss själv förutom att Frida och Emma vet :P Men ingen annan :P hahah .. :)
ikväll ska jag bjuda min lilla favorit emma på bio eftersom jag tydligen lovat det :p
Så ikväll är det bio i lund som gäller ! Sen blir det kanske annan film :p vi vet inte än.
Sen så har jag inte bestämt mer, men det räcker så :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha ett härligt jullov! God Jul o allt det där=) <3

2008-12-20 @ 09:19:54
URL: http://willybruden.blogg.se/
Postat av: Frida

Vaddå vad hände? :)

2008-12-27 @ 21:36:02
Postat av: frida

jag vet nu :) kom på det

2008-12-27 @ 21:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0