Life is a bitch!

Åhhhh...! Skit! Var hos sjukgymnast igår och skulle se hur det var med knäet, och jag hoppades på att det inte skulle vara Emmanågot fel på det men jag hade fel.
Jag får inte träna på ett tag nu för det kommer att ta 4-8 veckor att läcka och sen så ska jag hålla på med rehab sen.
Jag har en retning i minisken. :/ Vill inte vara skadad,vill träna med de andra!

Jag körde också igår och det gick jätte bra :) Så det var något positivt om dagen. :)

Idag så har jag inte bestämt så mycket ska kanske träffa Emma :)
Just nu sitter jag i skolan och ska jobba lite med projektarbete, inte så kul men måste göras !
Emma får pryda en bild idag! :) Bara för hon ska bli glad ;) fast det är hon ju ofta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0