Lite översikt

Igår blev det ingen fest, var inte på humör för det var riktigt slö i hela kroppen och hade ingen lust att göra något så det blev en hemmakväll :) Alltid trevligt det med:)

Idag så blev det en runda till IKEA!!!! :D Jag och mamma åkte upp till Hbg och gick på Ikea och inhandlade lite saker :) En av alla var ramar :) Ska hänga upp lite fler bilder så har nästan precis suttit och lakerat alla 12 ramar! Så händig jag är ;) haha... :)
Sen blev det världens bästa mat ! Lax, potatis och hollandaisesås :)
Sen inte så mycket mer ska väl lakera ramarna en gång till och sen så kanske det blir en lugn söndagskväll :)

Imorgon så blir det att ställa klockan för då ska man till sjukgymnasten och där ska man vara redan 9,45 :/ Lite segt, men behöver man träna rehab så behöver man :p Efter det hade jag tänkt att åka och handla något litet till min bror nu till jul även om han inte kommer att handla till mig men det förvånar mig inte. Men jag är så snäll så.... jag kommer att få dålig samvete om jag inte gör det :p ...

So Long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0