lite text

Igår blev det för mycket! Kände tidspressen, ska aldrig göra så mycket med en massa tider, det funkade inte. Men nu vet jag det, ska försöka ändra på det :)

Idag så åkte jag till skolan och var as trött men sen så var det redovisningar i skolan och de var färdiga vid 10 så sa vår lärare: " På ren svenska är det jävligt kallt här inne så åk hem och jobba istället" Så jag åkte hem med tjugo i elva bussen sen kom jag hem så var min sjuke bror hemma så snacka vi lite sen åt jag lunch och satt igång Mamma Mia filmen men jag somnade till och sen när jag vaknade så ringde jag en sjukgymnast jag ska intervju till mitt projektarbete så har bokat tid med henne nu :) Sen så kollade jag om Mamma Mia för jag missade en hel del av filmen, (även om jag nästan kan det utantill men ändå :p ) :)
Sen så kom pappa hem idag :) Han åkte till Göteborg i går morse så såg inte honom igår men sen kom han hem och sa att han hade haft en jobbig dag med massa jobbintervjuer och möte, så jag tyckte lite synd om honom faktiskt :p.
Snart ska jag göra min rehab så den blir gjord idag med sen ska jag väl bara ta det lugnt som det ser ut nu men vi får väl se.

So long! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0