Lucia

Idag var det först lucia på gullstrandskolan 2 ggr och en gång på enoch (eller hur det stavas) sen så stack några av oss till Selma och sjöng (även om vår rektor sagt nej, lite busiga ;)hahah... man kan inte alltid lyda ;) :) )
Sen så fick vi lussekatter och pepparkakor av vår lärare och lite så :)
Sen kom mamma och hämta mig vid skolan för då ville hon ha hjälp med att handla :/ Segt men så snäll man är så hänger man med :)
Sen när vi kom hem så var jag ju tvungen att hjälpa till att packa upp och sen dammsuga nedanvåningen och sen så satt jag igång mamma mia igen :) Jag älskar verkligen den filmen ! :D
Så mamma kollade med mig sen efter filmen kom pappa hem och sen nu är han i väg igen för han skulle på julbord, så idag blir det bakad potatis hemma ! Gott ! :)
ikväll så vet jag inte vad jag ska göra men det blir nog en lugn kväll är rätt slutkörd sen veckan med allt. :/ men sånt  e livet :) Finns både bra och dåliga dagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0