MAMMA MIA! :D

Idag var det Mamma Mia som gällde :D:D:D
Riktigt bra :) Men det enda negativa var att det var som filmen.
Det var inget fel på killarna som var med i musikalen ;) haha...
Musikalen var i Malmö Arena så det var  första gången jag var där, först när vi kommer dit är det väldens största julgran, sjukt stor var den ! Visst om den ska synas vid arenan så behöver den vara stor :)
Arenan var riktigt fin inuti :) Så han har gjort den bra :)

I fredags så gick jag ut och åt med Malin,Sofie,Emma, och Johanna :) Mycket trevligt tjejer :) Sen gick vi vidare till ICE i malmö och det var Kareoki (ursäkta stavningen) så vi tjejer sjöng "Vi är på gång" med Tomas Ledin. :) Kul kul :)
Kvällen blev inte så sen men var mycket trevlig :)

I lördags var det kalas för brodern för han blir 16 idag :) Så firade vi honom igår med frukostkalas :P haha . Trevligt men jag var knappt här nere för jag orkade, jag var så trött och sen sitta och vara trevlig ovanpå det nej .... men jag gick ner till slut för att få lite mat i mig ,sen snacka lite grann och sen när de hade gått hem så fick jag för mig att jag skulle baka!
Så jag bakade mandel musslor :) Skit goa men sånt jobb det är för att göra dem! Herre Gud!

Förresten:
Grattis Oskar på 16 års dagen !  och Grattis Sara på 18 års dagen ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0