Oj, det var ett tag sedan.

Oj, det var allt ett tag sedan man skrev här... :p men jag skyller på julen... :)
Men lite snabbt så blev Emma glad :) sen så firades det jul hemma med familjen och då fick jag en dator! :D *överlycklig*
Sen annan dag jul åkte vi till rean och det var då vi handlade datorn och jag unande faktiskt mig en ny mobil eftersom den gamle var sååå dryg och efter det så åkte jag till Emma och när jag varit där ett tag så åkte vi iväg för då skulle hon också handla dator så det gjorde hon :)
Sen åkte jag hem på kvällen sen på morgonen mötte jag Emma vid stationen för vi skulle till min mormor och äta middag så jag fick med mig Emma så jag slapp sitta där själv. Tack så mycket gumman ! :)
Efter middagen så åkte vi då hem och gjorde ved oss för vi skulle till Malmö och bowla med några killar :) Mycket trevligt!
Sen efter en utskällning av pappa att vi inte kollat upp när sista tåget gick, (för vi hade missat det) men det löste sig vi fick ta oss till Lödde med buss sen kom mamma och hämta oss :) 
Sen i går var det lagfest :) Jätte kul, men man har lite huvudvärk idag :/  men det är sånt man får ta. :p
idag är det inte så mycket planerat så det blir väl att man sitter och nördar mig, eftersom min data kom inte igång förrens igår.
Men ha de så bra så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0