Saknar!

Jag saknar fotbollen!
Har inte fått spela på ja... vad är det ? sedan i mitten av november. :(
Jag har inte ens fått springa !
Nu vill man bara spela och ha kul på planen men man får inte man måste göra sin rehab historia och den går ju jätte bra ! *not* jag har inte gjort det nu på en vecka tror jag, jaaa jag vet att jag har varit slarvig men hur kul är det på en skala ? Inte alls, hatar det! Skit drygt är det.
jag vill tillbaka till planen!
Förhoppningsvis får jag snart komma tillbaka :) Ska till sjukgymnasten igen den 5/1 så hoppas hon säger något posititvt. :)
Jag orkar bokstavligen talat inte rehabträna. Det känns som om övningarna inte hjälper., så de e därför jag inte vill göra dem.
Nu fick jag klaga lite ur mitt liv, om du inte ville veta så hade du inte behövt läsa :p ;)

Ha de så bra så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0