Besök i Barsebäck

Idag var vi i Barsebäck med klassen och tittade på kärnkraftverket och fick gå runder och titta hur det såg ut och hur det hade fungerat om det var i gång. Lite intressant faktiskt, men emellan åt blev det lite långtråkigt. :/
Sen så var busschaffören lite snäll eftersom han släppte av mig 7 min från mitt hem. Så jag slapp vänta på nästa buss i stan. :)
När jag kom hem så gjorde jag lite lunch och satt igång en film och pluggade lite engelska eftersom vi har nationelltprov imorgon i engelska b. :/ Inte alls sugen på att skriva en engelsk uppsats men jag har inte så mycket val.
Sen i kväll har jag inte planerat något än, vi får väl se vad som händer. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0