Det blev farfar..

Igår så åkte jag till Farfar och var trevlig för det blev inget med Emma :/ Lite tråkigt men hon skulle spela match så...farfar och gittan
Men när jag var hos farfar så var ju mina kusiner där med :) Trevligt trevligt. :)
Inte var dag man träffar dem.


grädde eller smör ?:P
Jag och Maja skulle vispa grädde men det blev lite fastare :P haha ...
Det var god mat hos farfar som Gittan hade gjort :)
Där var världens sötaste lilla bebis som bara var 7 månader. Så himla söt var hon!
Hon blev väldigt glad för mig, hon skrek när hon var hos de andra förutom mig :) :P haha..
Men hon bett i mitt halsband hela tiden.vi
Som vanligt så tog jag och kusinerna en massa bilder :P
Helt plötsligt hör vi att de frågar var vi är och någon svarar i badrummet och någon säger i källaren.. Gissa vilket som är rätt :P
haha Det är faktiskt badrummet som är rätt.:P haha ... Tog några badrumsbilder ;)
farfarSen innan vi skulle hem så fäljde farfar oss ut och då tog han på sig Gittans jacka och en mössa... lite pinsamt kanske men rolig såg han ut i alla fall. haha ... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0