Fotografering

Idag så var det först nationella proven som gällde i typ 3,5h. :/ Drygt, jag hatar när det är lyssning av texter där du ska kryssa i eller skriva vad som är rätt! Man hänger ju inte med hela tiden.
Sen begav jag mig till Gullstrand för fotografering :)
Bilderna han tog blev bra tycker jag :)
Sen gick jag och mamma till sjukgymnast för mitt knä cpar sig , det vill ju aldrig bli helt frisk :/
Men nu har jag en tid hos dem så de ska kolla vad det är för fel. Hoppas det inte är något allvarligt.
Ikväll så blir det träff med Emma och då ska vi kanske till Jonna och kolla på Idol eller något :) Trevligt värre.
Nu väntar jag bara på att Emma ska höra av sig vilken tid vi ska träffas. :)

So Long! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0