"Hade jag kunnat knulla bilar så hade jag gjort det" :P

Fredagen blev en hemmakväll, lite lugnt och skönt. :)
Lördagen
Stack till Väla med mamma och pappa och då fick man ett par nya skor :) Sen blev det såklart en vända till IKEA ! :) Äntligen, ni kan ju fråga Emma att jag tjattat om att åka dit. :P haha men nu har jag varit där.
Sen så bestämde jag och Emma oss för att vi skulle på festen i Kävlinge, först tvekade vi liteEmma och Johanna framochtillbaka men sen så blev det av.
Så jag fick skjuts av mamma till Emma :) Sen hade de gäster så fick jag vänta på Emmas rum medans de käka, sen sjöng vi sing star innan vi gick till Hilde.
En liten bit innan vi var framme så mötte Andi oss.
På vägen dit så kom emma med en väldigt annorlunda kommentar. :P
"Hade jag kunnat knulla bilar så hade jag gjort det"
Det var när vi gick förbi en bubbla som hon sa det .:P hahah..
Väl framme så började vi såklart festa och det var trevligt, kvällen slutade med att lilla mamma kom och hämta oss halv 3 och körde hem emma och sen då hem till oss..:P
Sen så var man ju grymt trött, så somnade direkt när jag kom hem.
Vaknade vid 10,30 och kom på att vi skulle på kalas. :) viTrött som man var och lite ont i huvudet faktiskt , drog man sig ner från trappan och börja gör vid sig. Sen när man väl var färdig så begav vi oss till Malmö för att fira min lilla kusin som blev 15 :)woho...
mGrattis din lilla skit :)
Nu är man hemma och är sjukt trött, känns som man somnar vilken minut som helst. :P
Men först så ska jag duscha sen så ska jag lägga mig ett tag. :) Förhoppningsvis blir det så.

Man ha det så bra så länge! :)

Kommentarer
Postat av: lisa söderlund

hahahha WOHO !

2008-11-16 @ 15:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0