Innebandy mot lärarna :)

Idag var det innebandy mot lärarna och det blev utklasning av oss som vi hade tänkt. Det stog 10-3 till oss när vi tänkte byta plan men då säger någon lärare att de inte vill fortsätta. Så det slutade 10-3 till oss, själv gjorde man 1 mål och 2 assist, helt okej tycker jag. :P
Det var riktigt kul faktiskt att möta dem. Det får vi göra om. :) Sen så fortsatte några att spela bandminton så spelade vi lite sånt sen fick man skjuts hem av sin lärare. :)

Igår var jag på träning och det funkade bra och det kändes att det hade gått en vecka med förkylning. :P Men det var kul.
Sen idag så höll jag tal också på retoriken som blev skrivit 10 igår kväll efter träningen. Kändes inte så bra framfört, kändes som jag kunde ha gjort det bättre men ja... jag fick positiv respons ialla fall. :) Hoppas bara slutbetyget bra, känns som man varit helt veck under de sista veckorna i skolan, har inte varit mig själv riktigt.Emma
Men jag hoppas den personen kommer tillbaka.

Nu sitter jag bara här hemma och funderar på vad som ska hända senare i dag. hmm.... ja vi får väl se.
Tänkte först kanske ha filmkväll med Emma men hon är ju lite tråkig för hon vill inte träffas för hennes släktningar ska komma från öland. :/ Men jag få se om jag hittar något annat att göra. Kanske någon annan som vill ha filmkväll ? Känner att jag ska ta det lugnt ikväll,  men sen läste jag att det var Svalövscupen och då börja jag tänka om jag kanske ska åka ut där och kolla lite. :) Jaja, det är något jag får besluta om senare.
Ni får en bild på Emma på köpet :)

Ha de bra allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Såg dig inte på cupen ? var du där? =) allt bra med dej gumman ? puss

2008-11-15 @ 13:27:57
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0