Måndag,Tisdag

I Måndes så hade jag hemstudier =) Skönt, åkte in till mammas jobb och gjorde klart mitt projekt om Demens och där träffade jag Johanna =) (och då alla andra som också jobbade :P)
Trevligt värre :)
Sen innan jag skulle vidare så följde Johanna mig till deras chef för jag skulle prata med honom om att göra ett framtidspilotsprojekt om Hemrehab, och han var positiv mot det så nu ska jag dit med pappret han ska skriva under så jag kan få lite information. =)
Sen så blev det en liten promenad i L-a sen begav jag mig hemåt, och det blev ingen träning idag för jag kände att mitt knä inte var bra än. :( När ska det bli bra ?! AHH...! Vill inte ha ont.
Hoppas det mamma sa kommer hjälpa nu. Jag vill träna ! Men inte om jag har ont så är det dags att det går över tycker jag.

Tisdagen var så här jag kommer till skolan efter ha haft sovmorgon och då får jag reda på att den andra lektionen är frivillig så jag kunde ha varit ledig HELA dagen men nej , då har man inte fått info av läraren.. Vad glad man blir då! NEJ !!!
Är inte glad på henne just nu.
Så jag gick en runda på stan med Andreja och snacka lite :) trevligt var det :)
Sen så blev det lite estet för de som ville så jag hade det idag så slipper jag nästa vecka sen begav jag mig hemåt :)
Sen när jag kom hem så råkade jag somna i soffan :P Sen så kom mamma och pappa hem sen stack pappsen och träna och mamma började laga mat :)
Sen nu sitter man här och snackar med Emma och Gagge på msn och lyssnar på musik :)
Nej, nu orkar jag inte skriva mer.
So long ! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att träffa dig oxå gumman:D <3

2008-11-25 @ 22:12:27
URL: http://willybruden.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kul att träffa dig oxå gumman= ) <3

2008-11-25 @ 22:13:25
URL: http://willybruden.blogg.se/
Postat av: Jessika i din klass

du är alltid så glad :)

2008-11-26 @ 17:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0