OJ!

Nu har jag skaffat mig en blogg! OJ !
Ja, först så tänkte jag nej det är inte jag som sitter och skriver men ja.. jag kan väl testa jag med :P
Men jag kan inte lova att jag skriver varje dag. men kan ju försöka.
Det var ju lite problem att komma på ett namn men ja det funkade ju med lite hjälp av Johanna och Sandra =)
Tack tjejer :)
Vad skulle man gjort utan sina vänner ?!
Jag hade inte klarat mig, Tack för ni finns :)
Det är ju inte bara Johanna och Sandra nu utan ni vet ju vem som är mina vänner :)

Ja nu orkar jag inte skriva mer ska jobba lite med designen.
Ha de bra alla ! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

sååå sööt du är gumms=) <3<3

2008-11-10 @ 19:22:06
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0