Onsdag

Idag är vi lediga från skola :) Fast det är utvecklingssamtal :/ Hoppas det går bra :)
Men först ska jag till körskolan och köra och sen göra prov så jag känner att jag är lite duktig. :P
Känner att det är på tiden att göra fler prov det var ett tag sedan :/ Jag vet jag är slarvig i bland.
Men idag så gäller det. Första dataprovet :) Fast jag vet inte hur många det är.
Sen så blir det Lucia träningen eftersom jag är nominerad till Lucia!
Ja, det är sant jag är nominerad till Lucia! Så ni som har arena får rösta på mig ;)
Så det blir först körskolan, lucia sen utvecklingssamtal och sen blir det hmm.. ? vet jag inte än, vi får se. Det är ju fortfarande morgon, fast jag har fått lite skolarbete gjort :)

So Long! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

e du nominerad till lucia, :) vsar kan man rösta på dig då?

2008-11-26 @ 16:57:51
Postat av: Johanna

På arena men det har inte börjat än. Men vi måste prata med Jan Fransson för han säger att jag inte får. men vi ska övertala honom.

2008-11-27 @ 08:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0