Så Johanna. :P

Johanna nu kommer lite nytt ;) :P haha...
Igår blev det träning och då hände något skit med mitt knä så kan knappt gå. J*vla skit. Men det går väl över snart får jag hoppas för det är ju Växjöcupen i helgen :) Längtar! =)
Efter träning så pratade jag med Emma lite i telefonen, det blev samma telefontid som vanligt :P haha.. :) Trevligt treligt.
Tack för du finns gumman ! :)
Som igår prata vi om vad du hade skrivit till min bror i helgen och nu går han och håller på med en replik hela tiden och du vet Emma vilken det är :P hahha .Tack för den .:P haha :)

Nu sitter jag i skolan som vanligt, och ska ha svenska och skriva ett PM inför Nationella provet. :/
Tror ni jag har någon lust eller? Svaret är Nej!.
Men man har inget val, det är det sista nu så. :) Sen är Svenskan färdig.
Sen längtar men ju till på torsdag för då är det Nationella proven i Engelska B. ! Jippi .! (eller inte).
Nej, nu ska jag inte skriva mer utan nu är det Svenska som gäller.

Hade bra allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Duktig du är :) Vilken dag skulle nu lira i Växjö? SKa det bli kul? =) Det e rätt najs att spela men ovant att lira sjumanna:P pusspuss

2008-11-18 @ 21:40:55
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0