Studentmössor

I gårkväll så gjorde jag om min dörr :P
Ja det låter säkert konstigt men det är så att min dörr som jag har till mitt rum är där klistermärke på och det har varit min brors rum innan så när han var lite så satt han en himla massa klistermärke på dörren som inte går bort.
Så nu har jag lite foto uppsatta på dörren för att dölja :P
Jag bytar lite då och då så innan hade jag andra bilder på annat men nu är det foto som gäller ett tag. :)

Sen nu på morgonen så gick jag och Carl-Axel in och pratade med rektorn för han hade stoppat mig för att få ställa upp som lucia på Gullstrandskolan, men nu så har han ändrat sig. :) SÅ nu får jag ställa upp som Luciakandidat på Gullstrandskolan. Så ni som går på Gullstrand, Rösta på mig !  ;)

Nu sitter jag i skolan och ska jobba med mitt demensarbete men det är så gott som klart. :)
Men nu ska jag fortsätta och filla lite på det, sen kl.15 ska vi prova studentmössor! :D
Äntligen nu närmar sig studenten med stora steg ;) :)

So long! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0