Tisdag & Onsdag.

Tisdag
Var det såklart skolan som vanligt tills tre tiden och sen hängde jag med Walle hem. :) Trevligt.
För vi kom på att det inte var lönt för mig att åka hem innan vi skulle vara på öppet hus på skolan.
När klockan börja närma sig halv sex så gick vi för att hämta Glenn och sen begav vi oss vidare till skolan.
Och vi gissade på att det inte skulle komma så många men där var en del.
Kändes som man blev lite torr i munnen när man pratade hela tiden, men man blev inte ambassadör för inget ;) :P haha
Sen när det var slut så fick jag skjuts hem av min lärare :) Väldigt snällt. :)
Sen var man så slut så orkade man inte göra mer sen började man tänka på Nationella provet som skulle komma på morgondagen. :/ I Svenska... Skriva uppsats. JIPPI! Eller inte.

Onsdag
Var grymt trött när man vaknade, sen började man tänka lite smått på Nationella och tänkte sitta och skriva i 5h.
Ja, Gud vad kul. Usch, jag ville verkligen inte skriva, men ja.. det funkade blev ju färdig efter ca. 3,5h och skavsår på fingret, ja det låter konstigt men det är sant, Blev helt öm på fingret så tittade jag så såg jag att fingret var rött.. :/
Efter nationella provet fick man ta sig till Team Sportia för man skulle byta broderns gymhandskar, men såklart så fanns det inte några nya.
Sen så var det raka vägen hem, tänkte att jag skulle vila ett tag för var helt slut efter nationella men det blev ingen vila dirket utan då skulle man med mamma och handla.
Men när vi kom hem så fick jag faktiskt vila lite, sen när man vaknade så var middagen färdig, helt perfekt ju! :)
Nu sitter man bara här skriver och fördriver tiden lite.
och sen har ingen aning vad som händer men det blir väl att ta de lugnt och kanske kolla på film, vi får väl se hur mycket ork man har i kroppen.

Nu har jag kommit på att jag nog ska prova träna imorgon, har inte tränat på 1 :/ Så det känns att jag kommer att döööö.. Eftersom man har varit förkyld så.. Sen är det ju Innebandy mot lärarna på fredag :D Yeeahhh ... Riktigt kul :)

Ha de alla ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0