Tråk

Igår blev det allmänt lugn kväll med OC och tortilla chips efter släktkalaset. :)
Emma jag har några till dig ;) haha..
Nu sitter man i skolan och degar, höll på att somna innan på retoriken imorse.
Var grymt trött i morse orkade knappt gå upp ur sängen. men jaa det tog ett tag sen blev det lite stressigt. :P
Så nu har jag karaktär och borde jobba med min bokrecenssion som ska vara färdig på onsdag men problemet är att jag inte läst boken och nu ligger den där hemma och jag kan inte göra så mycket. Men jag tog fram mina Demens böcker och låsas som jag gör det. För jag har ingen ork eller lust att jobba. :/
Sen idag så blir det körning :) Hoppas det går bra :)

Nej, men nu ska jag ta tag i mitt liv. Försöka iallafall. :P
Nu blir det lite anteckningar om Demens.

Ha de bra så länge ! :)

Kommentarer
Postat av: johanna

åkajj:P det kan va mysigt det oxå jue:) jodå lite trött bara:p ska du göra i veckan då ? =) påuss

2008-11-17 @ 11:15:30
URL: http://willybruden.blogg.se/
Postat av: Johanna

tihi tack:) du får ju uppdatera:P okej:P jobba träna o packa:P pusspuss

2008-11-17 @ 15:18:37
URL: http://willybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0