:)

Då sitter man här, har blivit färdig med sitt projektarbete :) Såå sjukt skönt! :) Sen så blir det mer plugg imorgon :/
Nu sitter jag här och har inget bättre för mig, utan saknar dig min älskling, du är så långt borta :/ Vill ha dig här, men det är bara några dagar kvar. Sen får jag träffa dig :)
Idag blev det ingen träning eftersom jag var tvungen att plugga, lite tråkigt eftersom det var träning på gräs och ja har kommit så här pass långt tillbaka.
Nu ska jag snart sätta mig hos mina föräldrar och vara lite social harinte varit hemma på länge så jag borde nog göra det nu.

Idag så fick vi våra studentsaker( studentmössa, studentmyskläder, champangeglas) :) Så härligt, det närmnar sig nu ! :)

Ha det så underbart ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0