Fredag

Långfredag.
idag så vaknade jag bredvid min pojke :) Så mysigt :) Vi mös hela morgonen :)
Sen så smsade Emma och ville iväg, så eric åkte hem efter vi ätit frukost och hela familjen hade jävlats med mig och lite mys till :)
Sen så gick jag och duschade och sen gjorde ve mig sen körde jag till emma sen stack vi till center syd och där blev det ganska mycket shopping. en studentklänning, tröja, present till Sanna, och lite annat :) Blev nöjd med allt i alla fall :)
Sen nu sitter jag här själv hemma och mamma och pappa är iväg, blev lite påskmat med familjen innan och nu funderar jag på vad jag ska göra, det är ialla fall fest imorgon ! :)
Imorgon så blir det först hem till emma sen så ska vi på fest :) Sen på söndag blir det billeberga och sen efter det Landskrona :)
Så min helg är uppbokad :p :)
Nu ska jag kolla vidare på dundee :)
 Ha det bra alla ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0