Fredag :)

Fredag !!! :D:D
Sista dagen på praktiken :) skönt :) Fick två block :p
Sitter bara här hemma nu och gör inte så mycket väntar mest på att Eric ska komma.
Han ska hämta mig sen så ska vi bowla ikväll med Sandra och Anton :)
Men fram tills dess så ska vi käka hos honom och mysa lite :) sen kommer sandra och så ska vi möta henne sen så ska vi vänta in anton :)
Sen blir det bowling! :)
Se hur det  går med axeln eftersom den har blivit mer känslig nu när doktorn har dragit i den.
Imorgon så ska jag och min pojke kolla på mitt lag :) sen så ska han köra hem mig och så ska jag packa för det närmar sig träningsläger :)
Så från och med söndag till torsdag kommer jag inte skriva eftesom då är jag inte hemma. :)
Men än så länge så så skriver jag lite. :p :)
Vet inte riktigt vad jag mer ska skriva :p men jag funderar på att övertala min pojk att gå ut och gå en runda sen :)
men nu ska jag bara ta det lugnt ett tag till sen så kommer ju eric så då beger jag mig in till stan och kommer inte hem förrän imorgon :)
Ha det så underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0