Karlskrona

Nu är jag hemma igen :)
På lägret har vi bowlat, curlat och så klart mest av allt spelat fotboll :)
Jag har gjort min första 100% träning på mer ä'n 4 månader så det känns bra :) Har gjort framsteg :)
Sjukt stolt!
Men nu är jag så seg i hela kroppen efter lägret men ja det e sånt man får ta.
Jag orkar inte skriva allt vi gjort så jag sammanfatta det lite kort. :p men ni vet ju typ vad man gör på läger :p
Men nu när man är hemma så känns det så tomt utan tjejerna, det e lite ensamt utan dem, vi hade så kul och man skrattade ofta ihop och hade alltid någon att snacka med men nu sitter man här hemma själv. Lite skillnad är det :p
Men jag tyckte det var ett roligt läger och det är något man kommer att komma ihåg länge :)

Snart kommer min pojke, har inte träffat honom på sjukt länge känns det som . :/ men han kommer snart :)
nej,nu orkar jag inte  skriva mer, sängen kallar :p
Ha det underbart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0