Long time ago

Det var länge sedan jag skrivit här, det har hänt en del på sistånde men allt det kommer jag inte ihåg, men jag har varit i Stockholm med klassen :) Trevligt, blev en del flumm på rummet på kvällen, delade rum med Sandra, Frida och sofi. Så det förklarar saken :p
Sen så har jag då blivit färdig med projektarbetet :) Sen så har det varit en del skolarbete så har inte så mycket ork i kroppen :p men jajaja... det löser sig :)
Nu så sitter jag i skolan och har precis blivit färdig med ett arbete :) 
I eftermiddag så ska jag och Sandra håll i lektion för tvåorna :p 
Imorse vakna jag brevid den bästa :) Kan inte vakna bättre, även om han låg kvar och skulle sova längre men ja.. Ändå härligt att vakna bredvid honom :)
Ikväll så blir det träning och innan det så blir det plugg i teckenspråk, har en del att göra eftersom jag inte gjort det tidigare. men ja det får man ta. 
Nu ska jag börja förbredda lektionen, ni får ha det så bra :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0