3 dagar kvar

3 dagar kvar innan flytt. Gaaahh... börjar bli lite nervöst :p hahaha :)
men kul ändå :)
Sista arbetsdagen idag, jobbar till 3 sen e det hem och börja packa och sen bege sig av till träningen och träffa alla sista gången innan jag flyttar :) iaf de flesta, ska kolla på fotbollsmatchen på fredag i Råå. :)
Lite drygt på jobb bara som vanligt inte så många samtal :p men men ....
Denna vecka har jag lärt Rebecka i växlen så jag har inte gjort så mycket så har haft en bok här men har bara läst 90 sidor sen blir man trött efter ett antal sidor så slutar man läsa:p
inatt sov jag hos den mest underbara personen :) kunde inte sova bättre :)  Till och med fick jag frukost på sängen ! Kan det bli bättre? Nej! Jo om man kunde få ligga kvar och inte gå till jobb och öppna... men men det får vi ta igen en annan gång. :)
Cyklade hem igår från jobb :p och firade mamma :D Först åt vi pommes,kebeb,sallad (hemmalagat)
 sen till efterrätt åt vi kladdkaka :D
Sen åkte jag in till min underbara pojke :)
Nu sitter jag på jobb och väntar på samtal :)
Börjar bli lite hungrig var lite slarvig i morse för åt bara en halv macka men men sen vid halv 10 så åt jag en banan på jobb. Till lunch blir det sallad :) Gott!
Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så.... ni får ha det underbart!

Kommentarer
Postat av: eric

älskar dig :) <3

2009-08-20 @ 13:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0