lite sammanfattning

Just nu sitter jag på jobb och jag har världens bästa pojkvän :)
Han gjorde lunch igår så jag kunde ta med mig på jobb idag:)
Helt underbar pojke! :D
Igår så tog man det lugnt efter man kört hem från Rydsgård, körde dit på lördagen efter Jonas bröllop och träffa Emmas släkt och festa lite :) Senare på söndagen körde vi hemåt :)
Hade en härlig helg.

Nu närmar sig flytten med stora steg snart så.. :)
Skönt på ett sätt men kommer att bli tomt att lämna alla vännerna och familj här hemma, men men ....

inte så mycket samtal idag men lite skönt nu när det är första dagen. Ska jobba i en vecka :) pengar! :) Alltid bra! :)

Ni få ha det underbart, ska fortsätta med jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0