match idag :)

Just nu sitter jag på jobb som jag kommer göra hela denna veckan, :)
Idag efter så blir det att dirket att åka till borgeby för att samlas inför match :) träningsmatch mot Uppåkra.
Efter matchen är det träning så det blir mycket idag :)
Igår var träningen sjukt jobbig, blev riktigt trött i benen.
ikväll ska jag sova hos min underbara älskling :) längtar!
Bara för jag har världens bästa pojkvän och inte ni så ;) :p
Lite drygt är det allt på jobb ringer inte så mycket ....hmm... uttråkad.. jadå :p hahaha
kunde ringt lite mer..
Men ska bli kul att spela match och förhoppningsvis kommer min älskling och kollar! :) Blir första matchen han isf ser :) :p
Sen är det seriepremiär i helgen, fredag så har u-laget premiär mot Svenstorp och på söndag har a-laget premiär mot Svalöv. :) Så det blir mycket fotboll ihelgen :) och träffa tjejerna :)

Nu ska jag fortsätta jobba och vänta på lunch bara 1½ h kvar :p hahaha :)

Ha det underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0