Back to School

Back to school today ! :p
Nu sitter jag i skolan och har inget att göra :/ Kommer ingen vart på mitt projektarbete för jag har inga böcker som jag kan jobba med och det finns inga här på skolan som är till nytta .:/ Så jag måste ta mig till huvudbiblioteket för att hitta det jag behöver. :/
Men jag har i alla fall fått ihop lite fakta idag. Men nu väntar jag bara ut tiden för att vi ska få gå och äta sen ska jag kanske till biblioteket och sen körskolan men jag ska bara dit om jag hinner annars får jag ta det en annan dag. Efter körskolan så blir det färd hemåt och blir kanske lite plugg, känns som det behövs. Ja.. redan nu efter första dagen det är en del som behövs bli färdigt. :/ Men det löser sig :) Det gör det alltid :)

Jag längtar till imorgon då blir det HBG !! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0