då har man fler släktingar :p

Idag på släktmiddagen hos farmor så träffa man andra släktingar som man aldrig har träffat.
Jag har en väldigt konstig släkt bara läs nu min pappas ena moster var där och är 3 år äldre än honom, hans kusiner var där en som var kring 33års ålder och en som var 15 som skulle bli 16. Så min pappas kusin är yngre än mig. :p haha . min släkt är annorlunda. Har kusiner hit och dit och näst kusiner lite här och där och en massa släktingar överallt .:p haha . ja jag visste att min pappa hade stor släkt men inte att han hade en kusin som var yngre än mig :p Men nu kom jag på det är inte bara en kusin som är yngre än mig utan minst en till.
Fråga mig inte när jag ska förstå mig på vem eller vilka som är mina släktingar för jag kommer nog tappa räkningen efter 50 . :p haha ..
Men det var trevligt att träffa dem :) Alltid trevligt med nya människor :)
Satt och snacka mycket med paulina heter hon och är min pappas kusin som är lika gammal som min ena kusin :p haha .. I alla fall vi snacka ganska mycket så det blev inte så mycket plugg för min del men det löser sig säkert, det var trevligt att snacka lite :)
Nu hade jag tänkt plugga lite och sen käka lite middag och sen blir det nog plugg igen eftersom det är prov imorgon bitti så... .:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0