Emma <3

Emma ! Du har fått ett tal av mig för länge sedan kommer du ihåg det ? :)
Jag hoppas du inte har glömt det :) Jag lovar jag ska hålla tal när du fyller 20 och när du gifter dig (även om du nu säger att du aldrig kommer att göra det). Men om du frågar mig om jag kan hålla dig om dig så såklart jag kan det finns en massa man kan skriva om dig :) Du är ovärdelig! Du är som en skatt som man inte vill ge bort.
Har du sett texten på mitt rum ? Om inte så skriver jag den här igen. :)

Emma och Johanna

Att ha en riktig vän som lyssnar och förstår
som alltid bryr sig om
och finns där år från år
Att ha en äkta vän är en ovärdelig skatt
en gåva rik och stor
i tårar och i skratt
Du är min vän
Du har gett mig stjänornas
ljus och himmlens kraft.

Du är allt det som står där! Du förstår inte som du har förändrat mitt liv, du har fått mig till att göra saker jag aldrig gjort förr och det är en positiv sak så ta inte det negativt. :)
Du... jag hoppas du och jag kommer att vara vänner för alltid för du lyser upp min dag. Du tar mig igenom de svåra tiderna, våra långa samtal i telefonen som verkligen hjälper! Känns som vi har känt varandra längre än vad vi har.
Kommer du ihåg när vi satt i ditt kök det var inte så länge sedan, du satt och kaxa dig som ja.... du vet .. :p och jag klaga på att du alltid höll på :p Så sa din mamma men jag vet att ni älskar varandra och det är som syskon ni bråkar. :p
Det känns som du är en syster man aldrig haft som man kan berätta allt för.
Som sagt vi kan ha våra tjafs men dem går över rätt snabbt. :p :)Emma
Vi kan bara sitta och titta rätt fram och inte säga något men ändå så har vi inte tråkigt eller vad man ska säga.
Jag hade kunnat skriva mycket om dig, men det har jag inte ork till och det hade nog inte fått plats här. :p
Du betyder mycket för mig Emma! :) Hoppas du förstår vad för vän du är till mig, du betyder mycket och förändrat mitt liv. Har alltid så kul när vi träffas. :) Det finns många minnen längs vägen hittills och den har inte varit så lång men det ska bli många fler eller vad säger du Emma ? :)

För er andra som läser detta, visst ni kanske inte tycker det är så kul att läsa vad jag tycker om min vän men jag ville bara uttrycka mig. Hur en riktigt bra vän till mig är :) En som alltid är vid ens sida och finns där :)
<3
EmmaochJohanna

Kommentarer
Postat av: Emma

Jätte fint gumman :) Tycker samma om dig <33

2009-01-12 @ 22:42:51
URL: http://emmasalmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0