:)

Ikväll så har jag varit hos Emma :) och det kom aldrig någon Jonte :p han skyllde på att han inte hade någon bil :p
Jag och emma kollade på en film som hette Prom Night och handlade om en lärare som var besatt av en elev och hade bilder på henne överallt och förföljde henne och dödade hennes familj och kompisar en efter en. Han ville ha henne. Det handlar såklart om att det mesta händer på balnatten . :p Men jag tänkte inte berätta mer utan ni får se den själv om ni vill veta hur den slutar. :p :)
Sen i mellan filmen så kollade vi på körslaget och det började med att Liam stog och dansa sen dansade han med mig sen kollade :p sen efter körslaget och Prom Night satte vi igång Wild Child. Hann inte se så mycket av den för min mamma kom och hämta mig eftersom tåget var inställt. :/ Men det var lite rolig i början ialla fall :)
Nu ska jag kolla på film och ta det lugnt bara och njuta lite och vila upp mig så jag verkligen har ork att plugga imorgon och åka på släktmiddag. Jag kan verkligen se fram emot dagen imorgon, det förstår ni väl ? :p Vill verkligen inte att det ska bli söndag. eller måndag för den delen, det är så mycket just nu så jag vet inte vad man ska göra.
Men jag längtar tills på onsdag :):) hihi....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0