Fredag :)

Idag är en helt vanlig dag, dagen började med att man gick upp halv sju och var svin trött.  Nämner inget namn som höll mig upp. :p
Det började med lite slappt på teckenspråket :) Katarina berättade lite om hur det e att ha ett barn som är dövt och hur de kom fram till de beslut dem gjorde :) Sen lekte vi lite på teckenspråket kul :) Sen så blev det lite allvar men ändå lek och det var att vi skulle berätta vad de andra hade på sig alltså på teckenspråk då :p :)
Sen efter lektionen vid 10 så satt jag och tog de lugnt och ladda upp inför sjukgymnasten.
Vid halv elva stack jag dit så var där vid elva och tränade.Hoppade över en övning eftersom mitt knä fick känningar. och nu ska man börja ha knäskydd. Jippi ! Känns ju bra. men om det nu hjälper så. :)
fick reda på att jag snart få börja känna på träningarna igen :) så snart kommer jag ut till er tjejer :)
Längtar redan, funderar på att åka ut till er imorgon och titta på er match :)
Vi får se, men e grymt sugen på det :)

Fått brev från sjukhuset i Ängelholm idag :) Det är bra men när jag öppna det var det inte lika kul, det står att det beräknas att ta 5 månader innan jag kan komma dit. så det suger lite, pallar inte med min axel längre, har haft det länge nog nu.
Så just nu suger livet lite grann men hoppas det går över snart :)

Ikväll har jag inte planerat så mycket utan mest tänkt ta det lugnt och kolla på film :)
Ha en underbar kväll alla folk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0