Gud vad tråkigt det är....

Gud vad tråkigt jag har just nu! Visst, det är bara jag som kan göra något åt det men jag orkar inte är helt slut i kroppen vet inte varför men.... Emma och Johanna
Just nu sitter jag vid tv:n och tittar på något konstigt program fattar inte vad det är :p men snart börjar LA ink :)
Alltid kul att titta på tatueringar är riktigt sugen att göra det nu men jag vet inte vad och var .:p jag har velat tatuerat mig länge nu men har aldrig bestämt mig, men först ska jag ha körkort ialla fall :)

idag så var jag hos sjukgymnasten och hon körde riktigt hårt med mig! Helt slut var jag :p hah .. Skicka det till Emma att hon hade varit hård mot mig så fick jag som svar Fan vad rätt av henne :p
Tack Emma ! :)
Det är så typiskt att hon blev sjuk idag annars hade vi varit ute och festat och roat oss som bara den som vi brukar :) Men det tar vi igen sen någon gång :)
Krya på dig gumman! :)
Nej, nu börjar LA Ink så nu är det tv:n som gäller. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0