Halkan närmar sig!

Idag så var det först skola, en väldigt dryg dag. Den börjar med att jag får huvudvärk! Kanon ju . sen väl i skolan så är det en väldigt slapp dag för vi gör en övning hela dagen som läraren dröjer ut. Sen så efter skolan stack vi ner till stan, Frida, Sofi, Lina, Dick och jag då... sen när klockan närma sig ett så tog jag stadsbussen till körskolan, dags för motorväg igen :) kul kul :) Sen så när vi är på väg tillbaka till körskolan så frågar hon mig om vi bestämt halkan än, och jag bara nej... hon; då gör vi det när vi kommer tillbaka :)
Så nu ska jag snart köra halka ! Det närmar sig allt nu med stor steg :) :)
Det känns bra och jag är glad :)
När vi kom tillbaka till körskolan så gjorde jag en pärm där och klarade den på andra försöket, :) Så nu är det bara 3 pärmar och 5 dator provkvar att göra :p hahah .. Man får se det positivt för från första början var det ju 6 pärmar, 8datorprov, 4 pärmar. så... Det börjar trappa neråt :)
Nej, nu ska jag inte sitta här och skriva för nu ska jag plugga teckenspråk :) Har lite läxa till imorgon. visst det är inte kul att plugga men det är kul att lära sig iaf teckenspråk för det vill jag lära mig :)

Ha det bra så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0