Halkan :)

Idag började dagen med att man skulle gå upp 6 för att man skulle vara vid körskolan tio i 7 och sen bege sig till Knutstorp för att köra halkan :) Tiden gick jätte fort, det var riktigt kul faktiskt, fast vissa delar av det var inte lika kul, det vi gjorde sist var roligast. Det var faktiskt roligt att snurra med bilen :p :) Tur att man inte öva i trafik :p hahah ... Iaf kort fattat ajfdet gick bra och är snart färdig och har körkort :) och det var roligt :)
Efter halkan så var vi tillbaka i stan vid halv 12 och då gick jag till mammas jobb och fick pengar och käka bullar . :)
Sen begav jag mig till bussen för skulle åka till t-torp och slinga mitt hår. :) Nu är jag väldigt blond  :) hihi .. :)
kom hem vid 5 och då var middagen färdig, var grymt hungrig just då så det satt bra med mat :)
Nu sitter jag här och tar det lugnt är faktiskt ganska trött :p
Men ha en underbar kväll ! :)

Kommentarer
Postat av: Eric

Hoppas du hade lika skoj som jag hade ;)

2009-01-28 @ 18:04:46
Postat av: Johanna

Absolut :)

2009-01-28 @ 19:56:57
URL: http://johannasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0