kvällen i stort sätt...

När jag var och tränade hos sjukgymansten så var där tre med väldigt bra utseende ;) Tre boisare faktiskt :) Så det var lite trevligt att träna idag ;) :p hahah .. :)
När jag kom hem så var middagen färdig så det var skönt bara till att käka sen in i duschen. Efter det så var det plugg som gällde och sen tog jag en paus i det hela med att gå en runda med Tezz, var ett bra tag sedan jag träffade henne. Hon har varit upptagen av annat ex sin pojkvän.  men det var trevligt att träffa henne som sagt, och jag fick paket :) Fick ett par örhänge av henne :) Det var en försenad julklapp sa hon :p Så ni kan förstå att vi inte träffats på ett tag.
Sen när jag kom hem så kollade jag på idrottsgalan :) jag gillar verkligen Björn Gustafsson , han äger! :) Så j*vla bra. :)
Efter idrottsgalan så pluggade jag och nu ska jag sova för nu har jag inte blivit färdig men är en bit på vägen :)
nu är jag faktiskt trött så nu ska jag dejta kudden, vi hörs imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0