lördag:)

Idag ska åkte jag ut till mitt kära lag :) Det var match som stog på schemat :) Tyvärr slutade det med en förlust. men vi spelade bättre :) Berättade den glada nyheten för mina tränare att jag snart kommer tillbaka. :) och det blev såklart glada minner :) Sen så var det svin kallt att stå och kolla på. sjukt kallt, kände knappt mina fötter.! gaahh.. hatar kyla!
Men sen tog jag bussen hem och nu ligger jag under mitt underbara täcke :)
Ikväll ska jag träffa tess, har inte gjort det på ett tag så :) Vi ska in till stan och träffa Anna och Tina :)
Kommer att bli trevligt :)
Och imorgon vet ni ju redan som händer för det har jag redan skrivit in här :p
Som ni vet så blir det Eric och film :)
Skriver mer någon annan gång. :)

Ha en underbar lördagskväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0