Lördag

idag så har jag tagit det lugnt på morgonen var grymt trött. och sen så bestämde jag med Sofie att jag skulle intervjua henne för hon hjälpte mig med mitt projektarbete för jag ska skriva en träningsbok och ett kapitel om gravida och hon passade jätte bra som hjälp eftersom hon har två barn sedan innan och väntar sitt tredje . :) Tack så mycket  ! :)
Hennes barn är urgulliga :) De skulle snacka hela tiden och sen helt plötsligt fråga de om jag hade barn i magen. :p så när jag då sa att jag inte hade de så fråga de om min mamma hade det så svarade jag nej sen frågade Jennifer om jag har varit i min mammas mage :p haha.. så söta :)
Idag har jag inte bestämt något, får se vad som händer :)
Ha en bra fortsatt lördag!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0