Måndag

Idag så gick jag upp vid tio jag lyssnade till vad Emma sa så jag ställde min klocka sen så gick jag ner för att käka frukost och då hade mamma handlat bullar :) Gott !
Sen gick jag upp på mitt rum och plugga faktiskt, ja jag plugga på lovet. Men jag kände att det behövdes skriva lite på mitt projekt. så....
Idag ska jag till sjukgymnasten och sen ska jag till Kävlinge till Emma på någon hudsak :p sen så blir det att åka hem och ta de lugnt.
Jag känner mig lite dålig faktiskt för jag har inte gjort min rehab på typ 2 veckor :/ obs..:p jag har inte haft lust att göra det men det måste bli skärpning med det nu så jag kan börja spela fotboll igen.
Sen kom jag på att  jag inte har hållt de jag sa och det var att jag skulle läsa i teoriboken så jag kom någon vart med den. Och den har ju varit öppen än ? Nej , så jag måste verkligen skärpa mig med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0