Pannkakor och glass :)

Ikväll gjorde mamma pannkakor så det blev lite kvällsfika med pannkakor och glass :) men hon sa om jag gjorde datorprov (alltså inför körkortet) så skulle jag då göra två st så gjorde hon pannkakor. och ikväll var jagväldigt svag för pannkakor så... :p ja de e inte lätt att vara mig :p så det blev två datorprov till idag så nu e de bara 3 dataprov kvar och 3 pärmar :) Det börjar gå mot slutet :):)
Imorgon så är det skola som gäller i ca 3h sen funderar jag på om jag ska ut å fika i stan eller sticka hem och plugga eftersom vi har prov på måndag så. så min helg kommer att gå ut på att plugga och kanske släktmiddag :/ Spännande helg eller? nej trodde väl det. :p men sånt e livet.

sov gott mina vänner, för det ska jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0