Redovisningsdag.

Idag var det redovisning av svenska arbetet. Och vi skulle lotta ut vilken ordning vi skulle redovisa och jag hoppades verkligen på att jag skulle få göra det nästa gång så jag fick ett högt nummer. Men med min vanliga tur så får jag nummer 1 och den första tanken var NEJ! jag kan inte, jag vet inte vad jag ska säga. Så det kändes som jag stog och läste från mitt papper. och mina lärare försökte muntra upp mig så sa de du kan det, du klararav det.
jo klara av det gör jag ju men om jag hade haft den turen och fått högt nummer så kanske det hade varit bättre.
Men efteråt kändes det faktiskt bra att jag hade gjort det för då behöver jag inte gå runt om tänka på det. :p  :)
Dirket efter skolan så stack jag till sjukgymnasten. :/ Jobbigt! Men jag kunde springa lite så det är framsteg :) :)
Sen så åkte jag hem och åt lunch och duschade. sen blev det ett avsnitt av one tree hill :) sen ikväll vet jag inte vad jag ska göra men funderar på att gå en runda är lite sugen på det ikväll igen, har gjort det nu i två dagar innan :)
Känner mig duktig när jag är ute och rör på mig faktiskt .Eftersom jag inte tränar fotboll så känns det som man har tappat grymt mycket. men det kommer igen, hon tvekar inte för att köra hårt med mig. Det gillar hon, nu ska hon få mig till att springa lite varje gång typ i 5min eller något och sen öka efter hand. Vi får väl se hur det går eftersom det började kännas lite grann i slutet när jag sprang, men hoppas det funkar för då får jag snart komma tillbaka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0