Seg lördag hittills

Idag är det en väldigt seg dag, det börjar med att farmor ringer kl.9 och väcker alla. hon berättade att min farbror ligger på sjukhuset :( inte så kul, han skulle egentligen varit i USA idag men ja... Det visade sig inte vara smitsamt utan han hade fått någon matförgiftning eller något när han varit i Thailand. Sånt händer, men hoppas det blir bättre snart :)
Sen så tog jag bara det lugnt på förmiddagen och kollade på film. Sen så målade jag lite :) och nu ahr jag gjort prov 7 också i körteori och har bara ett prov kvar :) Sen ikväll ska jag kanske träffa Emma och jonte. Just nu är Emma och tittar på någon isshow och hon ska höra av sig sen om det blir något eller inte.
Idag skulle jag egentligen behövt plugga men jag orkar verkligen inte, så får bli att råplugga imorgon när man är på släktmiddag. Farmor fyller 65 så de e lite middag hemma hos henne imorgon, så av mig ska hon få en tavla :) Sen får hon nog blommor av mamma och pappa. :p men det brukar bli så att släkten får blommor när de fyller år och jag brukar inte ge något men jag har haft den länge och skulle ha gett henne den för länge sedan men blev aldrig av så imorgon ska hon få den. :)

igår så blev det en myskväll :) Det slutade med att jag somnade när jag, mamma och pappa tittade på film :p hahah... man blir aldrig för gammal. :p Var väldigt nere igår var inte alls på humör :p men ja...

Ha en bra lördagkväll ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0