Senaste nytt! ;)

Idag efter lunch så hände inte så mycket vettiga saker ex så började vi med senaste nytt och det blev Frida sniffar lim. Det e sant hon sniffade på limet, ja vi hade en konstigt eftermiddag.fridafr
Efter åt blev hon lite hon alltid är.. :p hahha . :)
Vid tre tiden stack jag till sjukgymnasten och plågades :p Vi ökade en del idag så är ganska trött nu, efter träningen kom pappa och hämta mig och körde mig till tåget. Åkte till Kävlinge och blev mt av 'Emma sen gick vi till solariet :) Riktigt skönt!:) Sen gick vi till hennes jobb och snacka lite sen tog jag tåget hem sju eftersom jag inte hade ätit på dagen sen kl.11 så var jag ganska hungrig då så åkte hem  så blev det två mackor och ett glas mjölk, (jag orkade inte laga mat).
Sen blev det duschen för mig :) och nu sitter jag här helt slut. :p

Emma fick sin klänning hon bjöd på :) så nu har hon sin balklänning färdig. :)  Kul för henne för den var riktigt fin :)

Nu ska jag försöka göra något vettigt men jag vet att det inte kommer att göras men ändå det är iaf ett försök :p :)

Kommentarer
Postat av: Sniffaren :)

HAHAHAHAHAHA

2009-01-26 @ 20:51:17
Postat av: Michelle

Tjena du!

Ah jag är där varanan dag,

tar stort allvar på träningen :)

Ja nu är jag sjuk, men hur är det med dig?

2009-01-27 @ 08:15:39
URL: http://smjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0