Skolan

Sitter i skolan, och jag är sjukt sugen på att åka utomlands :) Jag och Andy satt och titta på olika resor han snacka om att han ville till kreta igen och jag var sugen på att åka till Grekland eller Thailand eller något :)
Tänk att ligga i solen nu.. så sjukt skönt det hade varit :)
Idag så blir det sjukgymnasten efter skolan och sen så kanske jag ska till Kävlinge och sola med Emma :)
Sitter just nu och väntar ut tiden tills jag ska till sjukgymnasten, och fredrik sitter och bögar sig som vanligt ;) hahah . :) Malin sitter nog och spelar som vanligt istället för att plugga, frida sitter nog och tittar på bilder eller spelar hon med. och Glenn och Andy sitter och tittar på tjejer på internet. :p 

Innan idag var det ju prov, kändes helt ok faktiskt. :)
Det var en del frågor och någon av dem kunde jag inte. men jajaj....
nu ska jag låstas som jag pluggar för Carl-Axel kommer nog tillbaka snart. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0